16 January 2011

16JANUARI2011

date lagii ! . tapi hari ni date kitorang yang paling lama and agak luar biase , kononnya laa . HAHA . daripada pukul 9.30 pagi tadi aku takde kat rumah . balik petang tadi pukul 5 . HAHA . menggila woyy ! ;b tak best la kalau just bagitwu je tanpa cerita kan . ni aku nak cerita ni . hope korang sanggup la nak layan . HAHA .

9.30-11.00 ; kelas fizik kat teroka

11.15 ; dia sampai kat teroka . mak hantar . terus gerak ke mcD . makan tengahari .
11.25 ; order bubur ayam , kentang , air lemon tea and air ape entah yang dia minum ;b
11.30 ; jom makan !
11.40 ; posing kejap kat mcD and lepak2 . lepas rindu kononnya .
12.00 ; habis makan , blah cepat2 sebab ada family besar datang nak celebrate birthday anak .
12.05 ; pergi khelass . tengok sweater nipis yang fad nak . tapi dia kata tak cantik .
12.15 ; gerak ke upwell . cari casing handphone baru dia .
12.45 ; gerak pula ke bandar utama . cadang nak ke secret recipe . tapi boleh melencong kejap . pergi shopping sikit . aku nak beli seluar slack baru .
01.20 ; pergi secret recipe . order satu slice raspberry cheese cake and satu gelas lemon tea . jimat !
01.45 ; order satu slice raspberry cheese cake lagi untuk mak .
02.00 ; dia paksa beli sandal baru sebab kaki aku dah lama sangat melecet . takut luka . tu la , gatal sangat nak pakai high heel ibu . padan muka !
02.10 ; lepas dah kena paksa tu , pergi beli juga la .
02.20 ; gerak ke upwell semula . mak jemput .
03.00 ; mak sampai . muka aku macam baru lepas kena rendam dalam ais !
03.10 ; balik rumah dia kejap . jemput adik dia .
03.20 ; ingat nak terus hantar balik rumah . rupanya terus pergi hantar adik dia balik hostel . tapi memang nak follow pun . dia pula macam boleh baca fikiran aku . dia la yang ajak . kalau tak , memang melepas aku nak follow ! HAHA .
03.30 ; aku pun confuse kitorang pergi mana masa ni . banyak sangat tempat .
03.45 ; aku and dia teman mak and adik dia makan .
04.05 ; baru gerak ke hostel adik dia . macam2 la adik aku sorang tu ! tapi seronok ! HAHA .
04.50 ; gerak balik . mak hantar . laju jugak mak bawak kereta . mungkin la sebab rase macam cepat je sampai .
05.05 ; sampai rumah . terima kasih mak !

hari ni memang seronok ! 6jam kot kitorang keluar date . HAHA . almaklumlah dah lama tak jumpa . tapi rasanya macam baru tiga bulan je kot . takde la lama sangat kan . kitorang ada ambil gambar sama2 . tapi guna handphone dia . so , sorry la . memang tak dapat nak upload gambar masuk blog ni . HAHA . nampaknya lepas ni tunggu masa nak jumpa lagi je la . bila masanya , wallahua'lambissowab ~ nasib baik aku senang nak sesuikan diri dengan orang . so senang la . padahal baru je jumpa hari ni . sama juga macam semalam . macam mimpi je ! HAHA . terima kasih sayang !


Terima Kasih kerana sudi membaca coretan SecretLove :)

No comments:

Post a Comment

© All right reserved by Chockylurf Monqeychit @ Secret Love ♥